contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    פרגולות עץ למרפסת

    הפרגולה משמשת כפתרון להצללה וקירוי. הפרגולה יכלה לשמש כאלמנט עיצובי מרשים המחבר בין פנים וחוץ. בעת התכנון של הפרגולה יש לקחת בחשבון את תנאי האקלים והסביבה כמו גם את כיווני השמש, כמות המשקעים השנתית וכיווני הרוחות. לכל אלו יש השפעה על בחירת החומרים המתאימים ועל התכנון האדריכלי בכלל עבור פרגולות עץ למרפסת הבית. יש להתייחס בתכנון כיצד פרגולות משתלבות כאלמנט שהוא חלק ממבנה שלם ומהחצר. מומלץ להתייעץ מראש עם אדריכל מומחה לעץ ולבחור בצוותא את הפרגולה המתאימה לכם. כיום אין צורך בהיתר או רישיון עבור בניית פרגולה מעץ בשטח שלכם.

    שדרגו את הבית באמצעות פרגולות עץ למרפסת

    עץ טבעי הופך ותופס תאוצה באדריכלות המודרנית בשנים האחרונות. משתמשים בעץ בין היתר עבור התקנת ארונות איכות, חיפויי קישור ופרגולות. מדובר בשדרוג אלגנטי ואסתטי לכל בית ורוב המוחלט של הלקוחות בוחרים בעץ כחומר גלם לפרגולה על פני חומרים אחרים כמו אלומיניום. חשוב בעת בחירת העץ עבור הפרגולה לתת את הדעת לעמידות גבוהה של העץ ולבחור בעצים משובחים אשר מתאימים לעמוד בתנאי החוץ המשתנים במדינת ישראל. עץ חזק ועמיד מאוד יכול לספק מראה מחוספס וכפרי ולהעניק לפרגולה מראה גס ואותנטי. עיצוב  מיוחד יכול להיות בשימוש עם גוון צבע שונה משאר הבית על מנת להעניק לפינה תחושה ייחודית יותר.

    פרגולה לכל מטרה עיצובית

    בעת תכנון הפרגולה יש לתת את הדעת לגבי המטרה של הפרגולה על מנת לקבל תמונה ברורה לגבי סוג החלל המבוקש ולגבי כמות הצל שאתם עשויים לקבל בגינה או במרפסת. ניתן להשתמש בפרגולה מעץ גם במטרה שיהיה אפשר לארח בחוץ במקום נעים ומזמין. ניתן להוסיף פטריות חימום או תנור עצים עם אח חיצוני שיהפוך את השהות במקום לנעים ומזמין גם בחורף. בבית עם חצר גדול ניתן אף להרחיק את הפרגולה ולייצר מעין מבנה עצמאי התואם לגודל ולעיצוב של הבית תוך הענקת מראה ותחושה אסתטית ואותנטית. חברת הנוי של ארז מתמחה בכל העבודות מחוץ לבית לרבות בניית פרגולות ועיצוב גינות ופינות נוי לפי רצון הלקוח.

    פרגולות עץ למרפסת

    פרגולה מעץ למרפסת

    פרגולה איכותית מאפשרת ניצול מיטבי של המרפסת בכל ימות השנה. כאשר ניגשים לבנות פרגולה מילת המפתח היא סוג העץ. פרגולה מעץ למרפסת היא הפתרון היעיל והאיכותי ביותר עבור מזג האוויר הישראלי. ניתן בעזרת הפרגולה לבצע הצללה מיטבית לימי הקיץ הלוהטים וקירוי מלא שנותן מענה גם לסופה החורפית. ניתן לקבוע עם איש המקצוע שיביא קורות שונות לדוגמה טרם הבחירה בסוג שהכי מתאים לכם. הפרגולה צריכה להיות מתוכננת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח וההתקנה צריכה להתבצע באופן יעיל, בטיחותי ומקצועי. פרגולת עץ אינה מצריכה הוצאת היתר בנייה והיא מתאפיינת במראה ייחודי ועל זמני אשר תהפוך את המרפסת לחלל נעים, מזמין ומרגיע.

    פרגולה מעץ למרפסת למגוון שימושים

    חשוב מאוד שהפרגולות יהיו מטופלות בכל החומרים והציפויים הנדרשים על מנת להחזיק מעמד בפני המזיקים השונים ופגעי מזג האוויר. מטרתה של הפרגולה היא הצללה באזורים שאינם מקורים. הפרגולה מסייעת למנוע נזקי מזג אוויר מריהוט הגן שבגינה או במרפסת. בחורף הפרגולה מגנה על הריהוט מפני הגשם ואילו בקיץ היא מונעת נזקים ממגע ישר של קרני השמש. מלבד עניין ההצללה, פרגולה מעץ עבור המרפסת מהווה אלמנט עיצובי חשוב המאפשר למרפסת שימושים רבים שאינם אפשריים בלעדיה. פרגולות מעץ זולות משמעותית ממחירן של פרגולות מאלומיניום ופרגולת עץ גם משתלבת באופן יותר טבעי בסגנונות העיצוב העכשוויים.

    כשמדובר בפרגולות יש לפנות למומחים

    פרגולות עץ הן דרך מצוינת להוסיף אופי למרפסת תוך שהיא משמשת כשמשיה וכמקום לארח אורחים. פרגולת עץ היא תוספת עיצובית יפה לכל בית. פרגולה מעץ במרפסת מספקת צל ומהווה גם שטח אחסון נוסף לבית. מתחת לפרגולה ניתן לאחסן רהיטים וציוד גינה וכן הלאה. פרגולת עץ היא דרך מעולה לייצר מרחב מחיה חיצוני מוצל לצד הוספת מבטא דקורטיבי לבית שלכם. פרגולת עץ נפוצות עשויות מעץ ארז או אורן אך ניתן למצוא שימוש בסוגי עץ נוספים. ניתן למצוא פרגולות במגוון סגנונות עיצוב וצבע. אם אמרתם פרגולות אמרתם ארז נוימן. ארז מתמחה בבניית פרגולות מכל הסוגים והמינים וישמח לענות לכם על כל שאלה נוספת שיש לכם על הנושא.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      גינה עם דשא סינטטי

      כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי. דשא...

      המשך קריאה >
      post-image

      מצע לדשא סינטטי

      כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי במרחב הציבורי ובמרחב הפרטי. דשא סינטטי הוא...

      המשך קריאה >
      post-image

      פרגולות עץ לגינה

      עץ טבעי הופך ותופס מקום של כבוד באדריכלות המודרנית בשנים האחרונות. משתמשים בעץ למגוון רהיטים...

      המשך קריאה >
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support