contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    גינה עם דשא סינטטי

    כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי. דשא סינטטי הוא אחד האלמנטים המבוקשים כיום בגינות מסוגים שונים וניתן לראות שימוש בו גם בגינות גג ובמרפסות. חשוב לדעת כי עיצוב גינה עם דשא סינטטי דורש תכנון והכנה של השטח וחשיבה על אופן חלוקת הגינה לאזורים שונים ומוגדרים מראש. על מנת שגינה רגילה תראה טוב עם דשא טבעי יש צורך בהשקיה קבועה והעלות אינה דבר של מה בכך עבור בעלי בתים רבים. הדשא הסינטטי גם נראה טוב יותר לכל אורך עונות השנה והוא אינו מתייבש. הדשא הסינטטי גם אינו דורש תחזוקה רבה מלבד ניקיון.

    הכנה מקדימה עבור גינה עם דשא סינטטי

    טרם התקנת דשא סינטטי יש צורך בהכנה ראויה של התשתיות. למעשה אפשר לעצב גינה באמצעות דשא סינטטי על פני מגוון רחב של משטחים לרבות בטון, אדמה, דשא קיים, ריצוף ודק. במסגרת ההכנה המוקדמת יש להביא ליישור של השטח וליצור שכבת בידוד כמו גם לשפע את הניקוז. כאשר בוחרים לעצב גינה עם הדשא הסינטטי כדאי לשלב אותה גם עם אלמנטים מעץ כמו דק מעוצב או פרגולה לצל. המראה של הדשא הירוק עם העץ נראה מעולה ומספק מקום שהוא גם ויזואלית יפה ובה בעת גם נוח למשחק עבור הילדים אשר מעוניינים לשחק בחצר.

    בלי התעסקות יומיומית בשוטף

    הסיבה המרכזית להעדיף גינה עם דשא סינטטי על פני דשא טבעי היא ההתעסקות ביומיום. קל יותר לנקות דשא סינטטי מלנסות ולטפל בדשא טבעי לאורך חילופי העונות. דשא רגיל גם עשוי להיתלש מהאדמה, להיקרע ולהיהרס באופן נרחב יותר מאשר דשא סינטטי.  יש גם את השיקול הקר של שמירה על ניקיון הבית. כאשר משחקים בדשא סינטטי לא מכניסים הביתה חול, בוץ, עלים וכן הלאה. הדשא הסינטטי מתייבש במהירות ואינו אוגר נוזלים. לייעוץ נוסף לגבי גינה עם דשא סינטטי מומלץ ליצור קשר עם ארז נוימן וחברת הנוי של ארז המתמחים בהקמת גינות מכל הסוגים לרבות עם דשא סינטטי איכותי שנשמר לשנים ארוכות.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      מצע לדשא סינטטי

      כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי במרחב הציבורי ובמרחב הפרטי. דשא סינטטי הוא...

      המשך קריאה >
      post-image

      פרגולות עץ למרפסת

      הפרגולה משמשת כפתרון להצללה וקירוי. הפרגולה יכלה לשמש כאלמנט עיצובי מרשים המחבר בין פנים וחוץ....

      המשך קריאה >
      post-image

      פרגולות עץ לגינה

      עץ טבעי הופך ותופס מקום של כבוד באדריכלות המודרנית בשנים האחרונות. משתמשים בעץ למגוון רהיטים...

      המשך קריאה >
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support