contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    עיצוב גינת גג

    תכנון גינה על הגג הוא מקצוע העומד בפני עצמו ויש כבר בשלב התכנון לחשוב על מגוון של אספקטים שונים. יש לקחת בחשבון בעת עיצוב גינת גג את המגבלות של חללי החוץ, מגבלות המשקל של הגג, תנאי מזג האוויר, העמידות והבטיחות של הגג. רק לאחר ביצוע בדיקות מקיפות ניתן לעבור לשלב של העיצוב עצמו ולבחור את הצמחייה המתאימה. טרם בחירת הצמחייה חשוב להחליט על הקונספט של גינת הגג וכיצד תשתלב הצמחייה עם פרטי עיצוב קיימים או העתידים להתווסף לחלל. להשלמת גינת גן מעוצב יש לבחור גם בתאורת גן מחמיאה ולרכוש פינות ישיבה וריהוט חדשני.

    עיצוב גינת גג ומערכת השקיה מתקדמת

    לשאלה אם ניתן מלכתחילה להקים גינת גג כדאי להיוועץ עם  אדריכל נוף שייעץ בכל הנוגע לאיטום הגג טרם הפיכתו לגן ירק, חוזק המבנה, מערכות השקיה, צמחייה נכונה וכמו גם הוספת עבודות עץ ואבן. במסגרת עיצוב גינת גג מעבר להתקנת כל הנדרש לגינה, יש צורך להתקין מערכת השקיה מתקדמת שתשלב פעילות אוטומטית מחד ולא תבזבז מים מאידך. חשוב לשים דגש על התכנון המקצועי של מערכת השקיה מתקדמת, אסתטית וחסכונית על מנת לדאוג לצמחיה בגג לאורך זמן. השימוש בטכנולוגיה ממוחשבת והתקנת תשתיות מתקדמות המופעלות על פי שעון חכם יכולה להבטיח לכם שנים של גג ירוק חינני ורענן.

    שדרוג גינת הגג

    במסגרת עיצוב גינת גג ישנם אלמנטים שיניתן להוסיף על מנת להשלים את מלאכת העיצוב. בין הפריטים הללו נמנים כדים, מכלים ואביזרי נוי בצבעים שונים באופן המוסיף חיים ואווירה לגינת הגג. על מנת להשלים את היכולות לעשות שימוש בגינת הגג חשוב לרכוש או לייצר פינות ישיבה בהתאם לקונספט העיצובי הכללי במקום. ניתן גם לבצע שילוב של עץ כמו התקנת דק או פרגולה שתסיע בהצללה. שימוש בחומרי עץ איכותיים ומתקין מנוסה יסיעו בשמירה על העץ במצב טוב גם לאורך שנים. חברת הנוי של ארז הינה חברת גינון ועבודות עץ המתמחים בתכנון גינות גג בהתאם לרצון הלקוח. החברה מנוסה בהתקנת דקים, פרגולות, דשא סינטטי ועוד.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support