contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    פרגולות עץ לגינה

    עץ טבעי הופך ותופס מקום של כבוד באדריכלות המודרנית בשנים האחרונות. משתמשים בעץ למגוון רהיטים כמו גם לחיפוי איכותי וכן הלאה. למי שבבעלותם בית פרטי או מחזיקים בגינה פרטית בבניין משותף הם יכולים לשדרג את הבית באמצעות התקנת פרגולות עץ לגינה. הפרגולות מעץ יוצרות מרחב חדש ומעוצב שבו ניתן לארח בחוץ תוך הוספת ערך מוסף ומעוצב לביתכם. העץ ניחן באסתטיות רבה יותר מחומרי גלם אחרים זמינים כמו אלומיניום. בעת הקמת פרגולה מעץ חשוב לוודא כי זו נבנית על תשתית טובה ויציבה. בנוסף חשוב לבחור את העץ שימש לפרגולה בתשומת לב ולבדוק עם הספק על ההבדלים במחיר בין סוגי העצים.

    פרגולות עץ לגינה ללא צורך בהיתר בנייה

    היתרון הבולט ביותר בהתקנת פרגולות עץ לגינה הינו שכיום, אין צורך להוציא היתר או רישיון עבור בניית פרגולה מעץ בשטח הפרטי שלכם. עץ נחשב מבחינת המדינה לחומר בניה קל והתקנת פרגולה אינה דורשת רישוי מיוחד. הגודל והצורה של הפרגולה תלויים גודל וסוג החלל העומד לרשותכם. ניתן להצמיד את הפרגולה למבנה הבית או להרחיקו ממנו במידה והחלל מאפשר זאת. לרוב ניתן לראות פרגולות מלבניות או מרובעות בצורתן אך ניתן להתאים את הפרגולה לכל צורה בהתאם לשטח הפנוי.

    סוגי עץ לפרגולה

    ישנם עצים רבים מהם בונים כיום פרגולות ובחרנו להתמקד בארבעה. הראשון הוא עץ אורן שצבעו בגווני אדום צהבהב. מדובר בגוון פופולרי המתממשק בקלות עם כל קו עיצובי ומעניק לפרגולה שלכם מראה עדין ויפה במיוחד. מדובר בעץ זול יחסי.  עץ הארז בדומה לעץ האורן שייך למשפחת העצים המחטניים והחלק העמיד ביותר בעץ ארז הוא הליבה האדומה שלו. עץ נוסף שכדאי להכיר בהקשר של פרגולות עץ לגינה הוא עץ איפאה. מדובר בעץ עמיד מאוד בגוון חום ערמוני. עץ גושני הוא בחירה נפוצה נוספת שניתן לקבל בעבורו גם קורות עבות וגדולות במיוחד. אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי סוגי עצים וכל שאלה נוספת לגבע בניית פרגולה פנו לארז נוימן מחברת הנוי של ארז שזו תחום מומחיותו.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      גינה עם דשא סינטטי

      כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי. דשא...

      המשך קריאה >
      post-image

      מצע לדשא סינטטי

      כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי במרחב הציבורי ובמרחב הפרטי. דשא סינטטי הוא...

      המשך קריאה >
      post-image

      פרגולות עץ למרפסת

      הפרגולה משמשת כפתרון להצללה וקירוי. הפרגולה יכלה לשמש כאלמנט עיצובי מרשים המחבר בין פנים וחוץ....

      המשך קריאה >
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support