contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    מצע לדשא סינטטי

    כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי במרחב הציבורי ובמרחב הפרטי. דשא סינטטי הוא אחד מהאלמנטים המבוקשים ביותר בגינות רבות וניתן לראות שימוש בו גם במרפסות ובגינות הגג. חשוב לדעת כי התקנת דשא סינטטי על גבי אדמה דורש תכנון והכנה של השטח כמו גם, חשיבה על אופן חלוקת הגינה לאזורים שונים. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לגבי באיזה מצע לדשא סינטטי כדאי לעשות שימוש כאשר ההתקנה היא על אדמה ולא על עץ או בטון. דשא סינטטי הוא פתרון עיצובי מעולה כל עוד התקנתו מתבצעת נכון. התקנה ללא המצע המתאים עלולה לפגוע במשטח ולהפריע לשימוש הרצוי בו.

    סוגי מצע לדשא סינטטי

    דשא סינטטי ניתן להתקין כל מגוון סוגי משטחים תוך יצירת בידוד וניקוז. סוג המשטח שהוא המאתגר ביותר עבור אנשי המקצוע הוא אדמה. יש צורך לחפור באדמה ולפזר חצץ שומשום או חצץ מודרג על מנת לאפשר חלחול של המים. ניתן גם לעשות שימוש במצע לדשא הסינטטי מה שקרוי מחלוטה. מצע מחלוטה לדשא סינטטי מייצר את ההפרדה הנדרשת בין האדמה הטבעית של המקום  לבין הדשא והיא מספקת רמת ניקוז רצויה ומגנה מפני שקיעות בדשא. מצע מחלוטה נדרש כאשר יש אדמת חמרה או אדמה שחורה כבדה כמו גם, אדמה חומה. התכונות והמאפיינים הייחודיים של מצע זה הופכים אותו למתאים לאדמות שציינו.

    התקנת מצע מקצועית

    חשוב מאוד שההתקנה של מצע הדשא הסינטטי תתבצע בצורה מקצועית ונכונה בהתאם לסוג האדמה עליו מתבצעת ההתקנה. התקנה שמתבצעת באופן שגוי עשויה לפגוע בדשא הסינטטי ובשימוש בו, לייצר בורות, שקעים ועוד. מלבד הפגיעה הוויזואלית והמראה הלא טבעי הדבר יכול גם לפגוע ביכולתה של המשפחה ליהנות מהדשא. מלבד טיפול במצע יש להגדיר את גודל המשטח ולערוך מדידות מקדימות. לאחר הנחת המצע באופן שווה בהתאם להוראות יש לוודא שסיביו של הדשא פונים לאותו כיוון. אם אתם מתלבטים לגבי סוג המצע הנדרש לכם עבור התקנת דשא סינטטי על האדמה אתם מוזמנים ליצור קשר עם ארז נוימן המתמחה בתחום.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      גינה עם דשא סינטטי

      כיום נפוץ מאוד לראות גינה עם דשא סינטטי הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי. דשא...

      המשך קריאה >
      post-image

      פרגולות עץ למרפסת

      הפרגולה משמשת כפתרון להצללה וקירוי. הפרגולה יכלה לשמש כאלמנט עיצובי מרשים המחבר בין פנים וחוץ....

      המשך קריאה >
      post-image

      פרגולות עץ לגינה

      עץ טבעי הופך ותופס מקום של כבוד באדריכלות המודרנית בשנים האחרונות. משתמשים בעץ למגוון רהיטים...

      המשך קריאה >
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support