contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

     ריהוט גן למרפסת

    בשנים האחרונות דירות חדשות רבות נבנות עם מרפסות מרווחות וגדולות המספקות מרחב רב ואוויר לנשימה ומתאימות לרהיטי גן. המרפסת הרחבה במידה ומוצב בה ריהוט גן למרפסת יכולה להפוך למעין חדר אורחים או סלון נוסף לבית ולהעניק למשפחה ולאורחיה מקום בו אפשר לקיים מגוון פעילויות, בהתאם לצורך ולעונות השנה. אם בעבר, ריהוט בית ישן הוסב  לריהוט מרפסת, כיום קיימת תעשייה של רהיטים למרפסת ולגן כאשר גולת הכותרת היא ארונות בייצור מיוחד. רהיטים אלו צריכים להיות בגדלים קומפקטיים ולהיות מיוצרים מחומרי גלם איכותיים וייעודיים על מנת שיישמרו היטב מול השמש והגשם לאורך השנה. רהיטי גן למרפסת צריכים להיות קלים כך שניתן להעבירם ממקום למקום ולהיות עשויים מפלסטיק, עץ שעבר עיבוד מתאים או אלומיניום.

    ריהוט גן למרפסת בהתאם למקום ולצורך

    ניתן למצוא ריהוט גן עבור מרפסות הכולל בין היתר, פינות ישיבה ואוכל, כיסאות, ערסלים, נדנדות, שמשיות, מיטות שיזוף, גרילים וכן הלאה. חשוב להתאים את כמות הריהוט לגודל המרפסת ובהתאם לצרכים של הדיירים. כאשר המרפסת מתוכננת היטב ונעשה שימוש מתאים בריהוט גן המיועד למרפסת היא יכולה להפוך למקום המרכזי בבית אליו יתנקזו בני המשפחה כאשר הם מחפשים אוויר ומרגוע. על מנת שהמרפסת תמלא את תפקידה חשוב לתכנן הצללה מתאימה ועל מנת שהשימוש ברהיטי הגן יהיה אופטימלי. כאשר המרפסת ממלאת את תפקידה והריהוט בה מתאים גם הילדים מוצאים את מקומם בו.

    חומר גלם לריהוט גן

    לפני שאתם בוחרים בריהוט למרפסת חשוב שתכירו את מגוון הרהיטים שכן, בחירה לא נכונה של ריהוט למרפסת עלולה לגרום לכם להוציא כסף מיותר במיוחד בתקופה החמה. כאשר מדובר על שולחן עץ חשוב לבחור בעץ איכותי בגימור נכון כגון עץ הטיק אשר נחשב לעמיד מאוד והצפיפות שלו מונעת ממים לחדור לתוך העץ ולהרוס אותו. כאשר מדובר בכיסאות הפלסטיק וניתן למצוא כיום צבעים מגוונים ולא רק את הלבן הסטנדרטי של כתר. כיום נעשה שימוש רב גם בכיסאות אלומיניום עקב עמידותם בפני גשם והם אינם מפתחים חלודה. חברת הנוי של ארץ מתמחה ברהיטי עץ לגן מהאיכות הגבוהה ביותר.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support