contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    עיצוב גינות יוקרה

    עיצוב גינות עם מראה יוקרתי מתחיל בתכנון ומחשבה כמו גם, מתן תשומת לב לכל פרט קטן כגדול. תהליך עיצוב גינות יוקרה מתחיל בפגישת הכרות ותיאום ציפיות. המעצב או המעצבת נדרשים להבין לעומק מה חשוב לכם בעיצוב הגינה, מהם האלמנטים והפינות שתרצו לשלב בה ובאיזה סגנון תהיה הצמחייה. בהתאם למפגש עם הלקוח יש להכין תכנית הכוללת את התכנון המוצע לגינה. כך שתראו אם היא הולמת את החזון שלכם. לאחר שמסתיים שלב התכנון מגיע עת הביצוע. כל צמח צריך להיות מוצב במקמו המדויק עם מערכות השקיה מתקדמות וטפטפת ממוחשבת המשקה באופן סדור בהתאם לצרכים של כל צמח.

    עיצוב גינות יוקרה והכנת השטח כראוי

    בתהליך העיצוב של גינות יוקרה יש קודם להכין את השטח של הגינה בהתאם לתכנון ולחלוקה של האזורים השונים. יש צורך להכין את השטח לתשתיות הנדרשות לרבות חשמל, תאורה ומערכת דישון אשר תסייע לשמור על חיי הצמחים והעצים לאורך זמן. בשלב זה  גם יוכנו שבילי ההליכה והקמת הגינות עצמן. עיצוב גינות משלב בתוכו אלמנטים של פינות ישיבה ותאורת חוץ, כמו גם בריכות נוי וצמחיה מתאימה בכלל האזורים השונים. עולם עיצוב גינות היוקרה כולל בתוכו מגוון סגנונות וישנם חידושים נוספים כל שנה. כמו בכל תחום אסתטי ועיצובי גם בתחום של  עיצוב גינות יש טרנדים בולטים המשתנים מעת לעת.

    טרנדים עכשוויים בתחום

    בתחום העיצוב של גינות יוקרה בעת האחרונה נכנס חזק מאוד המוטיב של בריכות אינפיניטי ובריכות בצבעים כהים מאוד. גם שילוב של אדניות ממתכת נכנס כטרנד עכשווי בייחוד בעיצוב גינות בסגנון מודרני. טרנד נוסף הוא יישום צורות שונות של אדניות לרבות מלבנים, משולשים, ריבועים וכן הלאה. גם התקנה של פינות מדורה מעוצבות נכנס בשנים האחרונות כטרנד וניתן לראות פינות ישיבה סביב בור מדורה בטיחותי ומעוצב. אם אתם בעלי בית פרטי ואתם מעוניינים לעצב באופן יוקרתי ומרשים את הגינה, הנוי של ארז זו חברת הביצוע שלכם. לחברה ניסיון רב בהתקנת גינות יוקרה, דקים, פרגולות וכל מה שנדרש לגינה חלומית.

    עיצוב גינות יוקרה

    תכנון גינות יוקרה

    גינה בבית פרטי נחשבת כיום לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעיצוב הבית וחייבת להיות הלימה סגנונית בין הפנים והחוץ. תכנון גינות יוקרה מתמחה בחיבור שבין עיצוב חלל הפנים של הבית לבין העיצוב של חלל החוץ, הגינה. הגינה הינה חלק מהמכלול של הבית ובבתים עכשוויים רבים הגינה גם מהווה חלק מהכניסה ולמעשה מקיפה את הבית כולו. הגינה קשורה לבית ועליהם להתמזג באופן טבעי באופן שיחמיא עם הגינה ועם פנים הבית. הלימה בין עיצוב פנים וחוץ של הבית וגינות יוקרה באופן כללי מעלות את ערך הבית בצורה משמעותית. מרחבים מוריקים ותכנון נוף מוקפד ומסוגנן מייצר אווירת אינטימית חמימה ונראות יוקרתית.

    תכנון גינות יוקרה ללא ויתור על הפרקטיות

    כאשר מדובר על תכנון של גינות יוקרה יש שני מונחים חשובים, יעילות ונראות. צריך שהמישור האסתטי לא יפגע במישור הפרקטי ולמרות היותה של הגינה יוקרתית עדיין היא תהיה פרקטית ושימושית בהתאם לצרכי המשפחה הדרים בבית. אופי הצמחייה שהגינה תכלול יקבע את כמות המים שתידרש ובהתאם יהיה להתקין מערכת השקיה ממוחשבת וטפטפות. חשוב לוודא שהיוקרה של הגינה נשמרת לאורך כל עונות השנה תוך שילוב צמחים שיכולים לשרוד בתנאי האקלים המקומי. כדאי לשלב צמחים הפורחים בעונות שונות על מנת לשמר את  הגינה כשהיא ססגונית והעיצוב והמראה שלה משתנה לנגד עינכם בהתאם לחילופי העונות.

    ריהוט גינת יוקרה

    חשוב לזכור שלא משנה כמה יוקרתית הגינה שלכם היא אינה רק נוף שמביטים בו. ניתן ורצוי לתכנן בתוך הגינה פינות ישיבה, ריהוט ייחודי ותאורה מרשימה. גם פינות משחק ומנוחה ניתן לשלב על מנת לייצר הרמוניה ולממש את הפוטנציאל שבשילוב יוקרה ושימושיות. מלבד בחירה של צמחים, אביזרים מעוצבים, וריהוט לרוב, תכנון גינות יוקרה משלב פסלים או מזרקות כמו גם ריצוף דקורטיבי. לסיכום, הגינה יכולה להיות המשך ישיר לפנים חלל הבית באמצעות עיצוב יוקרתי ושימושי. במידה ואתם מחפשים אנשי ביצוע להוציא אל הפועל את הגינה היוקרתית שלכם פנו לחברת הנוי של ארז המתמחה בכל העבודות מחוץ לבית לרבות בניית דקים ועיצוב גינות בהתאם רצון הלקוח.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support